عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 2 شهريور 1402
بازدید : 232
نویسنده : pone

مراحل پاکسازی پوست؛ نحوه تمیز کردن صورت خود را در خانه در 8 مرحله بیاموزید

ممکن است بسیاری از افراد مراحل پاکسازی پوست را ندانند و به همین دلیل پوست خود را به خوبی تمیز نمی کنند. این مراحل بسیار آسان است و اگر آنها را به خوبی دنبال کنید پوستی تمیز و شفاف خواهید داشت. در واقع اگر مراحل پاکسازی پوست را به درستی انجام ندهید، ممکن است پوست شما با موفقیت پاک نشود، به همین دلیل به این موضوع توجه زیادی داشته باشید. مراقب باش. برای آشنایی بیشتر با این مراحل، با Cute Mag همراه باشید.

شناخت نوع پوست شما

قبل از پرداختن به مرحله پاکسازی پوست، باید درک خوبی از وضعیت پوست خود به دست آوریم، زیرا به طور کلی 4 نوع پوست وجود دارد.

پوست چرب؛ براق، چرب، مستعد آکنه، ضخیم و منافذ باز است.

پوست خشک؛ شفاف، متخلخل است، می توانید تنش را احساس کنید، دارای ایرادات و عیوب است.

پوست خشک و حساس؛ تمام خواص پوست خشک را دارد، به علاوه واکنش نشان می دهد و می درخشد.

پوست مختلط: ناحیه T (پیشانی و چانه چرب) و ناحیه U (لب ها، زیر چشم ها) خشک و سفت هستند.

پوست ما نیاز به مراقبت مداوم دارد. ما برای شما راهنمای گام به گام پاکسازی صورت در منزل در کوتاه ترین زمان ممکن را همراه با توصیه های ویژه برای بهبود زیبایی طبیعی و دوری از اشتباهات ارائه کرده ایم. این موارد را در برنامه روزانه خود بگنجانید وقت آن رسیده که با پیروی از این دستورالعمل های اساسی از پوست خود مراقبت کنید.

پاکسازی پوست چیست؟

اگر می‌خواهید چیزی را به پوست منتقل کنید، به دلیل وجود لایه‌های مرده روی سطح پوست، اگر لایه‌های پوست بسیار ضخیم هستند، برای نتیجه بهتر و فونداسیون اعمال شده، باید پوست را لایه‌برداری کنید. بسیار تمیز و واضح در سایت

پاکسازی یک اصطلاح کلی برای توصیف ترکیبی از روش های مراقبت از پوست است که سه هدف کلی را دنبال می کند که هر کدام فوایدی برای پوست دارند:

حذف سلول های مرده یا لایه برداری

آلودگی، چربی و اضافی را از روی پوست پاک می کند

به مرطوب کردن پوست، تغذیه یا بهبود گردش خون کمک می کند.

روش های خانگی و آرایشگری

لازم به ذکر است که مراحل زیر مراقبت از پوست، چه در خانه و چه در سالن، معمولاً شامل یک یا چند مورد از موارد زیر است:

ماساژ: گردش خون را بهبود می بخشد، آرامش می بخشد و از پیری پوست جلوگیری می کند

غذا خوردن: هیدراتاسیون را افزایش می دهد و گردش خون را بهبود می بخشد

لایه برداری یا حذف سلول های مرده پوست: با استفاده از تجهیزاتی مانند برس، لایه بردارهای شیمیایی یا درمارولرها.

آلودگی ها و چربی اضافی پوست را با استفاده از صابون ها و جاذب های مختلف از بین ببرید

ماسکی برای پاکسازی، آبرسانی و تزریق ویتامین به پوست

از کرم ها و لوسیون های مفید برای آبرسانی و تغذیه پوست استفاده کنید

مزیت تکنیک های خانگی و آرایشگری در وهله اول این است که سرگرم کننده و آرامش بخش هستند. از دیگر مزایای این روش می توان به افزایش خون رسانی، تحریک تولید کلاژن، تحریک تولید سلول های جدید و رنگ پوست شبانه اشاره کرد.

معمولا روش های خانگی و سالن زیبایی نمی توانند باعث پاکسازی عمیق شوند. در واقع بهتر است عمیق تمیز نشود. زیرا پاکسازی عمیق نیاز به مراقبت، مراقبت ویژه و اصولی دارد که در صورت عدم استفاده صحیح می تواند برای پوست مضر باشد و در صورت استفاده صحیح بسیار مفیدتر است.

وقتی صحبت از نظافت آرایشگاه می شود، مطمئن شوید که مسئول آن مهارت و تجربه زیادی دارد. التهاب، قرمزی، زخم یا اسکار و انتقال عفونت از جمله خطراتی است که افراد را با نظافت آرایشگاه تهدید می کند.

در اینجا 8 مرحله برای تمیز کردن صورت در خانه برای داشتن پوستی درخشان و بی عیب و نقص و عاری از سلول های مرده و ناخالصی های پوست وجود دارد:

آشنایی با روش های پاکسازی پوست

همانطور که قبلا اشاره کردیم مراحل پاکسازی پوست بسیار مهم است و این مراحل عبارتند از:

پوست را با شیر پاک کننده پاک کنید

یکی از مهم ترین مراحل پاکسازی پوست که بسیار مهم است و باید به آن توجه کنید این است که پوست خود را به خوبی تمیز کنید، فقط شستن پوست با آب کافی نیست، باید پوست خود را با شیر پاک کننده تمیز کنید. برای حذف تمام آلاینده ها از سطح پوست.

ابتدا باید موهایتان را با حوله جمع کنید و سپس شیر پاک کننده را با حرکات دایره ای به مدت دو یا سه دقیقه روی پوستتان بمالید، خودتان آن را بمالید، سپس با آب ولرم شیر پاک کننده را از روی صورتتان پاک کنید.

یکی از مهم ترین مراحل پاکسازی پوست، استفاده از شیر پاک کننده، پوست شما را بسیار شفاف و تمیز می کند و همچنین به پوست شما طراوت و شفافیت می بخشد. اگر در شهرهای بزرگ زندگی می کنید و آلودگی هوا در این شهرها بالاست، حتما باید از شیر پاک کن ها برای پاکسازی پوست خود استفاده کنید.

آیا هر شب صورت خود را می شویید؟

شستن صورت در شب همیشه باید زمان اصلی تمیز کردن صورت باشد، زیرا استفاده ترکیبی از بخار و هوا در طول روز می تواند منجر به تجمع چربی و کثیفی روی پوست شما شود. اطمینان حاصل کنید که هنگام تمیز کردن صورت خود در طول روز، پوست خود را برای مرطوب کننده آماده کنید.

برای شستن صورت از آب خیلی داغ استفاده نکنید. شستشو را تا زمانی که تمام مواد آرایشی و ناخالصی ها پاک شده و پوست شما تمیز شود، ادامه دهید. برای بررسی اینکه آیا صورت شما تمیز است، صورت خود را با یک پد پنبه ای خشک پاک کنید و اگر این پد هیچ گونه آلودگی را از بین نبرد، خوب هستید.

پاکسازی صبحگاهی شما باید راحت تر باشد زیرا صورت شما در شب تمیزتر می ماند. اما نادیده گرفتن آن به طور کامل توصیه نمی شود زیرا پاکسازی صبحگاهی باعث بازنشانی پوست می شود، بنابراین می توانید روز را با طراوت شروع کنید.

مشاهده رفرنس: آموزش فیشیال صورت در تهران دکتر فاطمه حبشی


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس ponehnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com