الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 6 تير 1402
بازدید : 292
نویسنده : pone


الگوریتم پنگوئن گوگل چیست؟ این مقاله جامع و مختصر است که در آن سعی شده است مطالب الگوریتم پنگوئن گوگل مرور شود. این مقاله دارای محتوای زیادی است که به مدیران سایت کمک می کند تا این الگوریتم را بهتر درک کنند. با وبلاگ همراه باشید!

الگوریتم پنگوئن

الگوریتم پنگوئن جدیدترین و بهترین الگوریتمی است که گوگل هر ماه به روز رسانی می کند تا بررسی های دقیق تر و کامل تری انجام دهد و کیفیت آن را بهبود بخشد.

قبل از ورود الگوریتم پنگوئن، محتوای وب سایت ها توسط الگوریتم پاندا کنترل می شد، اما همچنان بسیاری از وب سایت ها با محتوای بی ارزش و بی کیفیت در نتایج گوگل رتبه بالایی دارند و بالعکس، بسیاری از وب سایت ها با محتوای خوب و به همین دلیل. . کیفیت پایین آمده و همین امر باعث نارضایتی کاربران شده است، زیرا در هنگام جستجوی مقاله صفحات غیرمرتبط زیادی جلوی چشمان آنها ظاهر می شود و مجبور به ترک آن صفحه می شوند. اما دلیل اصلی افزایش رتبه این سایت ها چیزی جز وجود بک لینک های زیاد نبود.

نحوه تشخیص لینک های وب سایت از گوگل

در گذشته گوگل سایت هایی با تعداد بک لینک زیاد را در جایگاه بالاتر (صفحه اول گوگل) قرار می داد و این یک امتیاز و مزیت برای وب سایت محسوب می شد.

بنابراین وب سایت ها بدون توجه به کیفیت محتوا و مرتبط بودن محتوای سایت خود اقدام به خرید و فروش بک لینک می کردند و بک لینک می فروختند و موقعیت خود را در صفحه محصولات گوگل افزایش می دادند.

فعلاً این مبحث را به خاطر بسپارید تا با نحوه تبدیل الگوریتم پنگوئن و نحوه عملکرد آن آشنا شوید.

اما در مورد بک لینک، شاید مفهوم بک لینک برای برخی احمقانه و ناشناخته به نظر برسد، در زیر شما را با بک لینک آشنا می کنیم.

ایجاد لینک یا بک لینک

بیایید بک لینک را با یک مثال ساده توضیح دهیم گوگل به عنوان یک شهروند به دنبال یک کافی شاپ خوب عمل می کند و این توانایی را دارد که از بین چندین یا صدها کافی شاپ بهترین را انتخاب کند. با توجه به رضایت یا شهرت مشتری. به عنوان یک بازیگر که از این کافی شاپ بازدید می کند، انتخاب خود را انجام می دهد و رضایت مشتری برای کافی شاپ مورد نظر پول محسوب می شود و اعتبار و ارزش آن را افزایش می دهد.

بک لینک ها همان مشتریان کافی شاپ هستند که با تعریف خود و اصولاً تبلیغات خود به وب سایت های دیگر اعتبار و ارزش می دهند و گوگل از طریق این بک لینک ها به وب سایت ها رتبه بندی و پاداش می دهد. .

بنابراین وب سایت ها برای افزایش امتیاز و ارزش خود در گوگل، لینک هایی را از سایر وب سایت ها به وب سایت خود دریافت می کردند و هر چه تعداد وب سایت های بیشتری به وب سایت آنها پیوند داده شود، محبوبیت آنها در گوگل بیشتر می شود.

لینک ها همان تصاویر یا متن هایی هستند که وب سایت ما را به گونه ای معرفی می کنند که ما این لینک ها را به سایت های دیگر ارسال می کنیم و وقتی کاربر روی این لینک ها کلیک می کند وارد سایت ما می شود و سایت ما به سمت بالا حرکت می کند. پیمایش سایت ما بسیار آسان است.

خب برگردیم به موضوع اصلی، تا اینجا همه چیز خوب پیش رفته است، سایت ها به راحتی رتبه خود را از طریق بک لینک افزایش داده اند.

اما عده ای از این فرصت گوگل استفاده می کنند و شروع به معامله و فروش بک لینک های بزرگ (به مقدار زیاد) از سایت های پولی و کم هزینه می کنند، یعنی یک جوری می آیند و تقلب می کنند و می خواهند کلاه به گوگل برسانند. و بالا بردن سایت خود را افزایش دهید و به سرعت رتبه سایت خود را افزایش دهید که به آن سئو کلاه سیاه می گویند.

گوگل برای مبارزه با این کلاهبرداری ابتدا از الگوریتم پاندا استفاده کرد، اما الگوریتم پاندا به تنهایی قادر به مبارزه با این ترفندها نبود و به یک دستیار هوشمند و دقیق نیاز داشت. در سال 2012، آنها الگوریتم پنگوئن را برای کمک به پاندا فرستادند.

بله، الگوریتم پنگوئن به عنوان پلیس ضد کلاهبرداری برای شناسایی سئو کلاه سیاه و مقابله با کلاهبرداران و کنترل اوضاع وارد عمل می شود.

الگوریتم پنگوئن را وارد کنید.

الگوریتم پنگوئن مانند یک افسر پلیس بسیار وظیفه شناس و فعال است. و همیشه هوشیار است و در صورت بروز اشتباه بلافاصله آنها را تنظیم می کند. در وب سایت و اگر وب سایت به خوبی مدیریت شود به آنها پاداش می دهد.

اما این الگوریتم به دو اشتباه اصلی در وب سایت ها بسیار حساس است:

1 - خرید و فروش بک لینک و ایجاد لینک اسپم

پنگوئن سایت شما را از جایی که لینک ها را خرید و فروش می کنید کنترل می کند:

مثلا اگر سایت شما یک سایت خبری است و به بی بی سی لینک می دهید به این معنی است که آن سایت ها مربوط به حوزه کاری شما هستند که از نظر گوگل قابل قبول است.

اما در غیر این صورت پنگوئن شما را جریمه می کند و یا اگر بخواهید لینک های انبوه را از سایت های اسپم (مخلف) و پولی خریداری کنید، باز هم جریمه خواهید شد و رتبه سایت شما کاهش می یابد.

این الگوریتم وقتی به سایت های غیر مرتبط لینک می دهید، سایت شما را به عنوان یک سایت تبلیغاتی یا یک سایت فروش بک لینک شناسایی می کند، بنابراین به تعداد زیادی تبلیغات در سایت ها حساس است. بیش از دو یا سه تبلیغ در سایت خود قرار ندهید.

2- تکرار بیش از حد کلمات کلیدی (افزودن کلمات کلیدی)

قبل از ورود پنگوئن، با توجه به موضوع سایت شما، گوگل هر جا که با کلمات کلیدی مرتبط برخورد می کرد به آن امتیاز می داد، اما باز هم برخی از افراد از این مشکل سوء استفاده کردند و صفحات خود را با کلمات کلیدی تکراری پر کردند و سایت های Worthless در رتبه های بالاتر و کاربران قرار گرفتند. هنگام جستجوی محتوای مورد نظر با سایت های بی کیفیت و نامرتبط مواجه شدند. در همان زمان گوگل برای جلوگیری از این مشکل وارد دنیای الگوریتم ها شد.

به عنوان مثال

اگر وب‌سایتی در بخش پوشاک کار می‌کند، کلمه «لباس» ده‌ها بار در متن، تصاویر و ویدیوهای وب‌سایت ظاهر می‌شود که همه این موارد به Google می‌گویند که سایت من در بخش پوشاک کار می‌کند. به کاربران اطلاع دهید. وقتی لباس را جستجو می‌کنید، سایت‌های مرتبط با لباس سریع‌ترین رتبه را دارند و در نتایج جستجوی گوگل رتبه اول را دارند.

ماخذ مقاله: https://blogten.ir/algorithm-google-penguins/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس ponehnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com