مزیت های استفاده از کنترلر هانتر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 6 خرداد 1401
بازدید : 570
نویسنده : pone


حائز اهمیت است بدانید که کاربر می تواند از باک این دستگاه را بسته با نیاز خود با موارد خوشبو کننده یا سم پر کرده و مورد استفاده قرار دهد . کافیس کاربر دستگاه را به برق و آب متصل کرده و دکمه استارت دستگاه را فشار دهد . موتورهای مورد استفاده به انتخاب مشتری ، موتوژن ، الکتروژن و چینی درجه ۱ می باشد که قدرتی معادل با ۱٫۵ اسب بخار را برای کاربران فراهم می نماید . ردیابی بلسترهای چرخ فشار بالا از مجموعه هایی با نازل های متعدد تشکیل شده است که از طریق چرخ چرخ خودرو دنبال می شوند. علاوه بر این، برای بالا بردن هرچه بیشتر کیفیت، بدنه توسط یک لایه رنگ کوره ای در دمای بسیار بالا یعنی ۲۰۰ درجه سلسیوس پوشیده شده است؛ که علاوه بر محافظت کامل بدنه در برابر زنگ زدگی، امامان ایجاد خط و خش و فرسوده سازی را نیز در بدن به صفر می رساند. استفاده از این پمپ ها که دارای مهر استاندارد ملی ایران می باشد و گرید انرژی A را کسب کرده است علاوه بر افزایش راندمان دستگاه در کاهش مصرف انرژی دستگاه نیز بسیار موثر بوده و هزینه های جاری کاربر را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد .

استفاده از کنترلر ها مراقبت از باغ را راحت و آسان کرده و مصرف آب را کاهش می دهد. با اتصال تابلو برق مخصوص به موتور پمپ استفاده از این سیستم در مرغداریها و گلخانه ها بسیار سهل و آسان است. باک این دستگاه دارای ظرفیت بسیار بالا بوده و آبگیری و خالی شدن باک به صورت کاملاً خودکار انجام می شود. پروانه بکار رفته در این دستگاه از نوع ۱۲ پر می باشد که در داخل دستگاه قرار دارد و با دوان بیار سریع خود باعث گسیخته شدن ساختار آب می شود و در واقع آب را به مه تبدیل می نماید. و تنها هزینه ای که پرداخت میکنید قیمت شستشو ماشین در محل است و حتی هزینه ایاب و ذهاب هم پرداخت نمیکنید. از این وسیله می توان در کشتزار های وسیع، گلخانه ها، باغ های میوه و یا حتی باغچه های خانگی استفاده کرد. در سیستم مه پاش آب با کیفیت مناسب باید وارد سیستم شود و حتما باید از فیلتر استفاده شود چون نازل های مورد استفاده خیلی ریز می باشند و کوچکترین ذرات در آب باعث گرفتگی نازل ها می شود این فیلترها توانایی جذب ذرات حتی تا 5 میکرون را هم دارند.

این رنگ در واقع باعث افزایش طول عمر مفید بدنه شده است چرا که مه پاش را قادر می کند در بدترین شرایط آب و هوایی سال های سال کار کند . دستگاه پمپ واترجت کارواش صنعتی راندمان سودمند کاری و طول عمر بالاتری در مقایسه با نمونه های مشابه خود دارد. مهساز صنعتی ۲۴۰۰۰ دکتر قشلاق، از ظرفیت و راندمان بالایی برخوردار است؛ از این رو قادر به تولید مه در مقدار انبوه می باشد. از آنجا که اغلب مرغداری ها ائم سالن های پرورش مرغ گوشتی، تولید تخم مرغ و مرغ بومی به صورت بسته هستند، کنترل دما و رطوبت سخت می شود. کم قیمت ترین مه پاش ها، مه پاش های بدون پمپ می باشد که به وسیله ی فشار آب شهر کار می کنند. در ادامه دو مدل از رایج ترین برس های مورد استفاده در دستگاه کارواش تمام اتوماتیک را بررسی خواهیم کرد. از این رو دکتر قشلاق از بهترین و شناخته شده ترین موتور ها در این دستگاه ها استفاده کرده است .

بنابراین، بدون خیساندن گیاهان، گرمای گلخانه را جذب کرده و آنها را خنک می کنند. رطوبت خروجی در این مه پاش ۳ بار فیلترینگ می شود تا کیفیت ایده آل را به دست آورده و بدون کوچکترین قطره آب باشد . استفاده از دستگاه پمپ کارواش صنعتی به کاربری خاصی محدود نشده و تقریبا در نظافت تمامی وسایل مورد استفاده قرار می گیرد. برای ایجاد فشار مورد نظر معمولا از پمپ های آب فشار قوی صنعتی به همراه دینام های صنعتی استفاده میشود. مه پاش بر اساس اندازه ی گلخانه و میزان نیاز محصولات به آب انتخاب می شوند.نقش مه پاش بسیار در گلخانه مهم است مثلا زمستان یکی از فصل هایی است که محصول ها گلخانه یخ می زنند و البته با وجود دستگاه مه پاش این احتمال دیگر وجود ندارد. یکی دیگر از استفاده ی های بسیار مهم دستگاه استفاده به منظور ضدعفونی سالن های مختلف می باشد. همچنین برای استحکام کار نیز می توان در ابتدا از سیستم فیلترینگ استفاده نمود تا ذرات بسیار ریز و شناور آب وارد نازل نشود . همچنین مقدار آب مصرفی در کارواش های دستی نسبت به کارواش های اتوماتیک که دارای سیستم تصفیه و بازیافت آب هستند زیاد می باشد.

 

https://abniro.com/irrigation-controller-hunter/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس ponehnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com