رازهای ناشناخته علت درد پا


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 23 مرداد 1402
بازدید : 255103
نویسنده : pone

 

به فرسایش و تحلیل رفتن غضروفهای مفصل زانو به صورت تدریجی و گذشت زمان، بیماری استئوآرتریت گفته میشود. گاهی به دلیل سرما یا استرس، شریان های دست ها و پاها تنگ می شود در نتیجه گردش خون با مشکل مواجه می شود، به این عارضه سندرم رینود گفته می شود که باعث سردی و بی حس شدن این اندام ها می شود. کسانی که دارای دیسک و صدمات مفصلی از سوی ناحیه پاها هستند باید با پزشک خود درباره مدت زمان رانندگی خود مشورت کنند. لطفا راهنمایی کنید که چیکار باید بکنم . گفته میشود که علت ابتلای زنان به بیماریهای التهابی لگن (که عموم تحت عنوان عفونتهای واژن و رحم مينامندش) به دنبال انتقال باکتریهای عفونت زا به دنبال رابطه جنسی از خارج به واژن و انتقال به سرویکس و نهایتاً رحم ميباشد. واریس یکی از شایعترین بیماریهای انسان است. شایعترین علائم سزاموئیدیت شامل درد انگشت شست، به ویژه زیر انگشت و در برجستگی کف پا میشود؛ این درد به تدریج ایجاد میشود، حالت رفت و برگشتی دارد و هر از گاه عود میکند و در اثر سر پا ایستادن و راه رفتن تشدید میشود.

علاوه بر این، ممکن است زیر انگشت کوچک پا هم انحراف های کوچک تر یا «بونیونت» ظاهر شوند. سرد بودن دائمی دست و پا و قرار گرفتن در محیط های سرد ممکن است باعث آسیب دائمی دست ها و پاها شود. نگرانی در مورد علت: اگر علت سرد شدن دست و پای خود را نمیدانید یا فکر میکنید که ممکن است یک بیماری زمینهای باشد، بهتر است به یک پزشک متخصص مراجعه کنید تا علائم شما را تجزیه و تحلیل کند.به یاد داشته باشید که پزشک شما می تواند وضعیت خاص شما را تشخیص دهد، سابقه پزشکی شما را بررسی کند، معاینه فیزیکی انجام دهد و هر گونه آزمایش لازم را برای تعیین علت علائم شما تجویز کند. بعضی از افراد در تمام طول سال دست ها و پاهای سردی دارند،در علم پزشکی به این وضعیت سندرم رینود گفته می شود که می تواند علل مختلفی داشته باشد. سلام وقت بخیر من چند وقته از داخل دست و پا احساس درد دارم و همش حس میکنم سرده بدنم از زانو تا کف پا و دست هم از کف دست تا کتف ،ازمایش دادم و گفتن کم خونی دارم قرص مصرف میکنم کم کاری تیروئید هم دارم قرص های لازم و مصرف میکنم ،ویتامین b12 و ویتامین D ،E هم میخورم اما این درد دست و پام خوب نمیشه سعی میکنم غذا هایی با طبع گرم هم مصرف کنم ،میشه میشه راهنمایی کنید چه کاری انجام بدم که خوب شم واقعا احساس درد دارم و اذیت میشم در طول روز واقعا خستم و بی اشتها هستم؟

وپشتم یخ میکرد ولی بعد از مصرف دارو های که پزشک تجویز کرده ومصرف کردم نه تنها بهتر نشدم بلکه الان کل بدنم یخ میکنه.دوبار هم لرزه شدید مثل اینکه بهم شوک بزنن گرفتم که این اتفاق از هر ده سال بهم دست داده و الان هم گاهی که سردم میشه بدنم تیک میزنه ممنون میشم منو راهنمایی کنید که چیکار کنم بهتر بشم . خود پا هم ممکن است گرفتار فشردگی عصب شود که ایجاد سوزش، گزگز، کرختی و ضعف شود. ممکن است شما نیز با مشکل سردی بدن Hypothermia or cold sensation به دلیل افت دمای بدن یا عدم تحمل سرما مواجه شده باشید. اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید. من ۲۰سالمه علائمی که دارم سردی وبی حسی دست وپا وخواب رفتگی… اما تست pcr من منفی بوده الان هم بعد از دو ماه دوباره علائمی مثل گر گرفتن وریزش عرق واحساس سرما کردن بعداز عرق کردن و بی اشتهایی و ضعف وبی حالی و گزگز دست وپا دارم و تست کرونای من منفی بوده . باسلام ، من۵۲ سالمه و تیروئیدم رو با عمل جراحی ۷، ۸ سال پیش برداشتن و الان زیر نظر دکتر متخصص قرص لئوتروکسین وآهن و کلسیوم وویتامینD مصرف میکنم .بنده از شهریور پارسال چهار مرتبه هست که دچار این عارضه ها میشوم و هرسری ۳ تا ۴ هفته طول میکشد که به حالت عادی برگردم ، با ریزش عرق شروع میشود و به دنبالش بی اشتهایی و گزگز دستها وپاها و گاها سردرد و یا گلو درد و خستگی و ضعف وبی حالی و وقتی غذاهای سرد مثل ماست و برنج وپنیر و خیار گوجه و …

مورمور و سوزن سوزن شدن، بی حسی یا درد ممکن است بر آثر آسیب به گیرندههای حسی در پوست، یا آسیب به عصبهایی که از پوست به طرف مغز میروند و یا حتی آسیب به خود سلولهای مغزی، ایجاد شود. سرد بودن دست و پا عارضه ای است که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد، اما شیوع آن در زنان بیشتر است. از مرطوبکننده روزانه پا که باعث تغذیه و بهبود آن میشود استفاده کنید. در صورتی که درد در کف پای شما، شما را از انجام فعالیتهای عادی باز دارد، درد بدتر میشود یا مدام عود میکند، درد پس از درمان در خانه به مدت ۲ هفته بهبود نیافته است باید به پزشک مراجعه کنید. درمان سردی پاها یکی از موضوعاتی است که عدهای زیادی از افراد را به خود درگیر کرده است. راه درمان سردی دست و پا چیست؟ با سلام من یک خانم ۴۸ ساله هستم احساس سرمای زیاد دارم ،من مشکل یبوست دارم سرگیجه حالت تهوع یائسگی زود رس دارم درمان چیست؟

احساس سنگینی پا پس از فعالیت شدید یا ورزش پیامدی نرمال و قابل انتظار است. سوزش در دیسک کمر اغلب در قسمتی از پا دیده میشود و معمولا توسط مراقبت های توصیه شده توسط پزشک و درمان دارویی قابل کنترل است. این یک بیماری جدی است که نیاز به درمان فوری پزشکی دارد، بنابراین اگر پاهای سرد، تب و لرز دارید به اورژانس یا مرکز مراقبت فوری مراجعه کنید. اگر گرفتگی عضلات شما مربوط به شرایط پزشکی دیگری است، می توانند به مدیریت آن نیز کمک کنند. اگه بخوام به پزشک مراجعه کنم پیش چ پزشکی باید مراجعه کنم؟ سلام برسد. من از مدت ۴۰سال سردی پا تا زانو دارم به پزشک مراجعه کردم گفت باید عمل شود. واز این قبیل خوراکیها رو مصرف میکنم این عارضه ها بیشتر و شدیدتر میشود .و هر سری به پزشک مراجعه کردم تشخیص او کرونا بوده . من ۲۶سالمه وچند روزه دست ها و پاهام بی حسه واحساس خستگی و بی حوصلگی شدید میکنم بعضی مواقع دردی در دستها وپاهام احساس میکنم که وقتی دست راستموماساژ میدن دست چپم خود بخود خوب میشه و دردپاهامم به همین شکله پای چپم درمقابل ماساژ پای راستم واکنش نشون میده علتش رو میخواستم بدونم چیه؟

در یک مورد نادر اما جدی که بیماری بورگر یا ترومبوآنژئیت انسدادی نام دارد، رگهای خون در دستها و پاها تحت تاثیر قرار میگیرند. بااینحال، بیحسیهای طولانیمدت یا بهبیاندیگر مزمن نشاندهنده یک بیماری زمینهای است. سلام من دخترم ۲۲سالمه حدود یک سالو خورده ای هست که بدون دلیل هی انگار معدم کوچیک تر میشه و میلم به غدا کم میشه و ۱۷کیلو وزن کم کردم و بدنم خیلی ضعیف شده bmi من ۱۵وخورده ای هست.هم احساس سرمای زیاد،هم سیاهی رفتن چشم و بی حسیه بدن و هم تحمل وزن چیزای سبک رو هم ندارم توی دستام و یه اسهال ساده یا بیماریه کوچیک،منو به سُِرم میکشونه از بی حالی.میخواستم ببینم فقط باید متخصص تغذیه برم و وزنم زیاد شه،یااینکه برسی های دیگه ای هم لازمه؟ ویتامین ها ریزمغذی هایی هستند که بدن برای انجام یک سری فعالیت های طبیعی به آنها نیاز دارد، این ریزمغذی ها در بدن ساخته نمی شوند و لازم است که از طریق مواد غذایی مصرفی وارد بدن شوند. افراد همیشه تمام مواد مغذی مورد نیاز خود را تنها از طریق رژیم غذایی دریافت نمی کنند.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از متخصص ارتوپد در تهران دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خبر و آدرس ponehnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com